Planner/ administratief medewerker

Wij zijn op zoek naar een assertieve en ervaren dame of heer, die ons minimaal 32 uur per week komt ondersteunen als planner en de daarbij behorende administratieve werkzaamheden.

Wil jij werken in een fijne en prettige werkomgeving waar een écht familiegevoel heerst en je géén nummer bent? Wil je je daarnaast graag ontwikkelen in een omgeving waar professionaliteit voorop staat?
Mooi! Dan hebben wij de juiste job voor jou!


IN HET KORT:

• Een vaste baan op kantoor met variërende werkzaamheden
• Parttime of fulltime
• Werken voor een familiebedrijf, mét leuke extra’s
• Ruimte voor uitbreiden van je kennis en doorgroeimogelijkheden

DE FUNCTIE

Wij zijn op zoek naar een assertieve en ervaren dame of heer, die ons minimaal 32 uur per week komt ondersteunen als planner en de daarbij behorende administratieve werkzaamheden.
We zijn met een klein team op kantoor, de meeste van onze collega’s zijn op locatie aan het werk als beveiliger, coördinator, gastheer/ dame etc. Daarnaast werk je samen met de hoofdplanner, de office manager en de directie.
De werkzaamheden zijn divers en afwisselend. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de planning en inzet van collega’s bij de aan jou toegewezen opdrachtgevers. Je kan adhoc uitdagingen goed oplossen, maar je gaat vooral analytisch te werk om de planning zo in te richten dat je de adhoc zaken al voor bent.
Je bent goed in communiceren met je collega’s, en hebt gevoel voor zowel het commerciële belang van je opdrachtgevers als het belang van je collega’s die het werk uitvoeren. Ook ben je verantwoordelijk voor het opstellen en versturen van instructies. Evenals het beheren en de uitgifte van bedrijfskleding/ middelen, wagenparkbeheer en het bijwonen van sollicitatiegesprekken.
Bij deze functie hoort ook een bereikbaarheid na de kantooruren, je bent dus bereid samen met je collega’s afwisselend bereikbaar te zijn, om adhoc planningsproblemen op te lossen.

Onze filosofie is om medewerkers afwisseling aan te bieden in hun werkzaamheden. Naast een vast object is het ook mogelijk om mee te gaan naar onze leuke, uitdagende evenementen. Op deze wijze blijf je scherp, werk je weer eens met andere collega’s en blijf je betrokken bij RWSE. RWSE biedt tevens een regelmatig terugkerende interne cursus aan, waar we onze medewerkers opleiden om volgens de ‘’RWSE werkwijze’’ te werken.

TAKEN

• Het maken van de planning en communicatie naar de medewerkers en opdrachtgevers;
• Het dagelijks onderhouden van contact met collega’s en opdrachtgevers welke diensten
uitvragen;
• Het zorgdragen dat inzet van medewerkers conform contract-afspraken, daarbij onderhoud je
ook de communicatie over verlof en ziekte;
• Het controleren en aanpassen van de wekelijkse planning;
• Diverse administratieve taken, zoals de uren-registratie en voorbereiden van de facturatie;
• Beheer van het wagenpark en uitgifte van kleding en ander materialen;
• Bereikbaar voor acute problemen vraagstukken omtrent de planning.

WIE BEN JIJ??
• Je beschikt over een MBO+ / HBO werk- en denkniveau;
• Je hebt ervaring in het vakgebied planning;
• Je hebt mensenkennis, jij begrijpt je collega’s als je een planning maakt;
• Je bent klantgericht; jij begrijpt wat onze opdrachtgever nodig heeft bij het maken van de
planning;
• Je bent administratief vaardig en hebt ervaring met het werken met plannings-software;
• Je bent zelfstandig;
• Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
• Je bent flexibel;
• Je hebt hart voor de zaak;
• Je bent stressbestendig, assertief en oplossingsgericht.

WIE BEN JIJ?

Je beschikt over:
• Een diploma Beveiliger 2;
• Ervaring in de beveiliging;
• Géén strafblad en in de afgelopen 8 jaar woonachtig in Nederland geweest. Een screening bij de inlichtingendienst is onderdeel van de sollicitatieprocedure;
• Goede beheersing van de Nederlandse taal en de Engelse taal kunnen spreken en lezen;
• Piercings, gouden tanden en tatoeages die niet afgedekt kunnen worden in het gezicht, nek en handen zijn niet toegestaan;
• NIET kleurenblind i.v.m. scanapparatuur;
• De mogelijkheid altijd op Schiphol te kunnen komen, ook ’s nachts;
• Binnen een straal van 50 kilometer woonachtig vanaf Schiphol.

WIE ZIJN WIJ?

RWSE is een flexibele onderneming met een ruime ervaring in de beveiligingsbranche en een echte ‘’no-nonsense’’ mentaliteit. Een prettige werksfeer, het ‘’familiegevoel’’, persoonlijke ontwikkeling en professionaliteit staat voorop. Wij zijn een kleine organisatie met korte lijnen. Bij RWSE ben je géén nummer en is het management- team altijd aanspreekbaar: we doen het samen!
Vanuit verschillende diensten op het gebied van veiligheid, dienstverlening en Hospitality richten wij ons volledig op evenementenbeveiliging en algemene beveiliging in de Hospitality en culturele branche. Zo werken we voor musea, theaters, poppodia, grote kantoorverzamelgebouwen, maar ook voor betaalde voetbalorganisaties en samen met onze collega beveiligingsbedrijven voor de grotere evenementen.
Onze filosofie is om medewerkers afwisseling aan te bieden in hun werkzaamheden. Naast een vast object ga je dus ook mee naar onze leuke, uitdagende evenementen. Op deze wijze blijf je scherp, werk je weer eens met andere collega’s en blijf je betrokken bij RWSE. RWSE biedt tevens een regelmatig terugkerende interne cursus aan, waar we onze medewerkers opleiden om volgens de ‘’RWSE werkwijze’’ te werken.

WIJ BIEDEN:

Wij bieden je een veelzijdige en uitdagende functie in een succesvol en dynamisch bedrijf. Daarnaast bieden wij je een marktconform salaris, rekening houdend met je ervaring, leeftijd en capaciteiten. Uiteraard bouw je daarbij vakantiegeld en verlof-uren en pensioen op.
32 uur per week
Salaris: €2.300,00 – €2.650,00 per maand | €13,00 – €15,50 per uur

Solliciteer nu!


RWSE

RWSE is een flexibele dienstverlener in algemene security en evenementenbeveiliging.

Contact

Anthoniuslaan 1-a
3341 GA Hendrik-Ido-Ambacht.

010-5036522
KvK: 72336420
Privacyverklaring

Share This